Løftet lyder: “We care”

Häfele Services: Nå dit mål hurtigere, mere effektivt og med større succes

I dag er en komplet pakke bestående af produkt- og servicekompetence den afgørende faktor for en virksomheds og dens partneres resultat og succes. Derfor har Häfele, i tillæg til en bred vifte af produkter og logistikekspertise i særklasse i verden, til stadighed udviklet og udvidet sine tjenester. Dette kalder de internationale beslagspecialister ”passioneret kundefokus”. Disse tjenester er omfattende og holistiske, og de gør livet lettere for Häfeles kunder ved at spare penge og forbedre kvaliteten.

Det holistiske servicekoncept er fast forankret i beslagspecialistens virksomhedsfilosofi og er blevet en central del af Häfele-brandet. På det hybride messe-event ”Häfele Discoveries” som begynder samtidig med interzum @home og kan besøges til enhver tid derefter, vises Häfeles servicekompetencer i en separat temaverden under den centrale overskrift ”WE CARE”. Der kan du få et overblik over den verden af tjenester som gør Häfeles kunders arbejde nemmere hver dag tværs igennem hele værdikæden.

Inspiration og viden: Häfele Academy 
Dette inkluderer Häfele Academy som allerede med succes virker på forskellige markeder og giver inspiration og viden igennem intensive, modulære træningsforløb.

For eksempel hvad angår lys ses det hvor hurtigt og nemt lysløsninger kan projekteres og installeres med Loox LED-lyssystemet fra Häfele. Et vigtigt værktøj til kreativ inspiration for møbelsnedkeren er stadig ”Den Store Häfele” der som et pålideligt referenceværk har leveret nye impulser til træbearbejdningsindustrien i årtier - altid med den nyeste teknologi. Den fås i printet version, døgnet rundt på internettet eller som app.

Forøg salget med støtte fra marketing
Jo tættere ideer og designs er på virkeligheden, jo lettere er de at sælge. Derfor leverer Häfele ikke blot intensiv marketingsupport (fx med brochurer eller modeller), men også stærke digitale værktøjer til realistisk projektering og udvikling i realtid. Det er en fornøjelse at præsentere det for kunderne, og det lover rigtig godt. Mottoet lyder på at inspirere og overbevise folk med en wow-effekt.

Med DressCode konfigurationsværktøjet som også findes som Augmented Reality app, kan dette gøres på næsten ingen tid. Slutkunder kan få deres møbler placeret realistisk inden for deres egne fire vægge før indretningsarkitekten har gjort noget som helst. Det bliver ikke bedre end dette showroom i lommeformat.

Projektering og konstruktion med CAD og CAM data
Med ca. 29.700 CAD data og 9.000 CAM data fra Häfele kan kompliceret hardwareteknologi hurtigt og nemt integreres i den digitale arbejdsproces – lige fra projektering til produktion. Med dette og en bred vifte af rådgivnings- og konfigurationsværktøjer, udføres projektering og konstruktion nemt, pålideligt og hurtigt. Individuelle kundeønsker implementeres hurtigt og præcist.

Specialfremstillede produkter
Det du ikke selv skal bygge eller samle, sparer tid. Häfele hjælper dig med at spare tid og penge med en skræddersyet, bred vifte af prækonfigurerede komponenter. De fleste af dem kan samles individuelt fra en partistørrelse på én, afhængig af kundens specifikationer. Rækken af services strækker sig fra skræddersyede færdige produkter såsom skuffer der kan sættes direkte i møbler eller inventar, til individuelt specialfremstillede produkter såsom prækonfigurerede LED-bånd og anskaffelse af enkeltdele.

Den bedste logistik – også levering indenfor 24 timer efter ønske
Hos Häfele arbejder et perfekt organiseret logistikteam ”usynligt” i baggrunden med hjælp fra den nyeste teknologi så de bestilte varer ankommer sikkert ad den hurtigst mulige rute. Ofte just-in-time direkte til byggepladsen.

Hvis nogle processer hos kunden har en stram tidsramme, andre processer skal passe med dem, og spontan fleksibilitet uden friktionstab forventes efterfølgende, så er du i gode hænder med Häfeles logistikserviceudbydere. De sikrer at alle ordrer ender på det rigtige sted til den rigtige tid, hele og uden skader eller forkert levering ... og det kan nogle gange sågar ske fra en dag til den næste.

Personlig rådgivning – Häfeles kernekompetence
Lydhørhed overfor alle og personlig, kompetent og løsningsorienteret specialistrådgivning på stedet, i telefonen eller via chat, det er Häfeles kernekompetence. Evnen til at lytte koncentreret er et vigtigt element i det daglige arbejde.

Häfeles kunderådgivere er sande eksperter der forstår de tekniske, markedsmæssige og industrispecifikke sager, og de er altid i stand til at give vigtige impulser med deres omfattende ekspertise. Häfele investerer meget tid i at vedligeholde og udbygge eksisterende relationer, og udvikler til stadighed sine rådgivningskompetencer. På denne måde er Häfele altid en troværdig kontakt med personlig relation til sine partnere i en verden der forandrer sig stadig hurtigere og som bliver mere og mere kompleks.

”We care” – Häfeles omfattende services har fået deres egen temaverden i Discoveries.

Det bliver stadig vigtigere at se ud over sin egen forretning. Häfele Academy understøtter dette med workshops og træningsforløb.

Logistik når den er bedst. Häfele har skabt sig et navn i hele verden igennem ordholdenhed og troværdighed.

Skræddersyede produkter, individuelt fremstillede fra styktal én, fra skuffer til LED-bånd: Häfele gør det muligt og udvider kontinuerligt denne populære service til nye områder.

Pressekontakt

Christina Buus

Marketingansvarlig Tlf.: 28 73 05 15 christina.buus@haefele.dk