FAQ – Min konto

Jeg har allerede et kundenummer. Hvordan får jeg en kundekonto?

Hvis du allerede er registreret som kunde hos Häfele, men mangler en konto til webshoppen, bedes du udfylde denne formular. Indtast venligst også dit Häfele kundenummer her. Vi vil herefter give dig dine loginoplysninger.

Som registreret kunde vil du kunne se vores priser online og afgive ordrer.

Hvordan bliver jeg Häfele-kunde, og hvordan får jeg adgang til webshoppen?

Hvis du endnu ikke er Häfele-kunde, kan du anmode om kundenummer og loginoplysninger ved at bruge formularen. Når du har sendt formularen med grundlæggende informationer om din virksomhed, vil vi med glæde oprette din kundekonto.

Bemærk at dette tilbud kun gælder for industrivirksomheder og forhandlere.

Hvordan kan jeg se priser og produkternes tilgængelighed?

Hvis du har en konto i Häfeles webshop, kan du se priser og lagerstatus på produkter og nemt afgive ordrer online.

Produktpriser og lagerstatus vises både på produktdetaljesiderne og i indkøbskurven.

Kan jeg oprette flere brugere til min kundekonto?

Ja, det er muligt. Efter at du har registreret dig, kan du oprette andre brugere (medbrugere) til din konto. Disse medbrugere kan registrere sig via din konto. Du kan også begrænse deres brugerrettigheder.

For at oprette en ny medbruger, skal du gå til menupunktet ”Brugeradministration” under ”Min konto” og klikke på ”Opret bruger”.

Herefter sendes du videre til vores formular for nye medbrugere hvor du kan indtaste medbrugernavn og adgangskode og vælge rettigheder. Du kan oprette lige så mange medbrugere som du ønsker. Sørg for at den nye medbruger modtager sit kundenummer og sin adgangskode da der ikke automatisk genereres en e-mail.

Hvordan håndterer jeg medbrugere på min kundekonto?

Når du har logget på med kundenummer og adgangskode, skal du gå til ”Min konto” og vælge ”Medbrugeradministration”. Her kan du oprette medbrugere, ændre deres indstillinger og slette dem.

Hvordan ændrer jeg min adgangskode?

Når du har logget på med kundenummer og adgangskode, skal du gå til ”Min konto” og vælge ”Min profil”. Her kan du gemme din nye adgangskode.

Kan jeg selv ændre mine adresseoplysninger?

Fakturaadressen kan ikke ændres online. Kontakt venligst salgskontoret eller den salgskonsulent der er ansvarlig for dig. Den gemte fakturaadresse kan ses under ”Min profil”.

En ny leveringsadresse kan altid tilføjes, ændres eller slettes. Fakturaadresserne og andre leveringsadresser som er lagret i vores system, er allerede gemt. Flere leveringsadresser kan nemt tilføjes din profil under ”Adresseadministration”. For at gøre dette skal du klikke på fanen ”Ny leveringsadresse” og udfylde de relevante felter.

For at gemme den nyoprettede adresse som primær leveringsadresse, skal du vælge det relevante felt i adresseboksen og gemme denne ændring.

Du kan altid redigere eller slette den tilføjede leveringsadresse.

Kan jeg se og bestille mine tilbud i Häfeles webshop?

Gå til “Mine ordrer > Mine tilbud” når som helst for at se status på dit tilbud og oprette din ordre med få klik. Når vi har oprettet dit tilbud, sender vi det også til din gemte e-mailadresse eller dit faxnummer.

Under behandling
Din ordreanmodning er modtaget og er under behandling.

Tilbud
Dit tilbud er blevet genereret, og du kan nu bestille det. Bemærk venligst at du ikke selv kan ændre tilbud som allerede er genereret. Hvis du ønsker at ændre det, bedes du kontakte din Häfele kontaktperson.

Bestilt
Du har bestilt dit tilbud, og du kan nu følge status på din ordre under “Mine ordrer”.

Udløbet
Udløbsdatoen på dit tilbud er overskredet. Kontakt venligst din Häfele kontaktperson eller opret en ny tilbudsanmodning i din indkøbskurv.

Annulleret
​​​​​​​
Dit tilbud er blevet helt annulleret.

Opret en ny tilbudsanmodning i indkøbskurven. I stedet for at bekræfte ordren, skal du vælge knappen ”Anmod om tilbud”.

Hvor kan jeg downloade mine fakturaer og ordrebekræftelser som PDF?

Download faktura som PDF
Under ”Min konto > Mine fakturaer” har du adgang til alle fakturaer på dine ordrer. For at se eller downloade en faktura  i oversigten skal du klikke på nummeret som er markeret med rødt for at åbne fakturaen. Herefter kan du gemme eller downloade fakturaen som PDF-fil.

Download ordrebekræftelse som PDF
I din ordreoversigt under ”Mine ordrer” har du adgang til alle ordrebekræftelser på dine ordrer. For at se eller downloade en ordrebekræftelse skal du vælge den tilhørende ordre i ordreoversigten. Til højre på siden under "Download" finder du ordrebekræftelsen markeret med rødt. Klik på den for at åbne ordrebekræftelsen som du derefter kan gemme eller downloade som PDF-fil.

 

Hvis du ikke finder svar på dine spørgsmål, kan du finde mere information i Quick-start-hjælp under overskriften “Min konto”.